jennysho†line

Gas
Vilken jävla dag. Jag har hunnit med att göra klart två skitstora arbeten som jag inte ens hade börjat med, jag borde vara stolt, men jag är faktiskt alldeles för trött för det. Den här dagen har faktiskt varit ganska hyfsad, förutom skolan, det var ett riktigt helvete faktiskt. Som att vara fast i ett rum där det är frätande syra och man kan inte springa ut.. Så var det.

Imorse tänkte jag fylla på en tändare från en annan tändare som hade jättemycket gas men inte fungerade, men det kan jag säga att det gick rakt åt helvete. Det är ju ingen vätska som är i en tändare, det är ju gas, fast det ser ut som vätska. Jag fick iallafall på hela fingrarna och det var jättekallt men det värsta var att allt gick upp i rök. Eller inte i rök, men det försvann. Så mitt försök gick åt.. Ja, hejdå med försöket. Och hejdå bloggen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: