jennysho†line

din själ är vacker, min är ful. jag kan inte dansa, det kan du. ful ful ful
Igår var det första gången jag såg Vendela med hennes räls, men det konstiga är att hon inte alls såg annorlunda ut, det var som att hon alltid har haft tandställning. Räls är bra. Om en månad får jag en till på nerekäken föresten, skitcoolt faktiskt. Jag gillar pimpade tänder.

På måndag ska jag äntligen få operera näsan, jag kan ju inte direkt säga att dom har varit snabba. För typ ett halvår sen sa dom att dom skulle ringa mig så fort som möjligt och dom ringde till mamma igår. Det är knappt så att jag hinner med i kurvorna alltså.. höhö. Jag hatar svensk sjukvård. Eller hatar är kanske lite starkt men det tog fem timmar för dom på Danderyd att säga att jag har början till magsår (jag vet, det är typ bara äldre som får det men heter man jenny så är allting möjligt) och lite blindtarmsinflamation. FEM timmar. Jag menar, det tog typ en halv minut för mig att skriva det nu så tekniskt sätt hade jag kunnat få veta det på mindre än tio minuter, men istället fick jag sitta på en stenhård mysig liten pall i ett instängt litet rum och glo in i en vägg i några timmar. JOOOOOOOOOOJ! Hej, jag är negativ.

Kommentarer

  • RÄLSTA FF'S SEKRETERARE! säger:

    hallå där rälsvendi här,
    ville bara önska dig fucking lycka till
    på operationen du kmr få värsta
    hollywoodsnoken grrrrrr
    jag älskar dig

    2007-10-09 | 17:47:24
  • rasmus säger:

    Hej, din rubrik är en låt som jag ahr letat efter i år och dagar. om du råkar ha den på datorn, eller något sånt, länk? snälla snälla kan du maila mig då?

    tack på förhand :)

    2011-01-22 | 01:57:21
  • Emma säger:

    åååh vilken låt är det du har citerat högst upp?? hittar den ingenstans!! snälla hjälp mig komma ihåg!

    2012-01-01 | 17:43:14
    Bloggadress: http://facebook.com

Kommentera inlägget här: