jennysho†line

bra skit eller brakskit?
Om man ska hålla en blogg vid liv måste man skriva minst 6 inlägg per dag. Ah tja, nu vet jag hur det känns att vara döende. Jag var hemma från skolan idag, jag har inte haft såhär ont i magen på evigheter. Och egentligen borde jag inte sitta här och skriva om det för jag ska med tåget som går om en halvtimma och jag är inte ens lite klar. Fan också, tänk att en sån liten uppfinning som klockan kan styra en hel männsklighet. Ganska coolt, eller hur? Men ärligt, allt jag gör är tidsbaserat.. Läskigt..

Men nu ska vi se, blir det nya jeans idag eller inte? Jag har ett stort behöv men lite pengar.. Då kanske jag måste köpa lite tröjor till också och då har jag verkligen inga pengar kvar.. Men vänta, barnbidgraget kommer ju snart.. ööh, om typ en månad. Fan fan fan, aja time för tandborstning.  Bye bye :)

image42
Även fast det inte blir nått kick off läger för mig så saknar jag ändå gransnäs otroligt mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: