jennysho†line

akta fälgarna, FÖR FAN!
Igår hade vi myskväll hos Conny. Det började med lite idol, sen drog vi oss ner till centrum, men då följde inte Johanna, Elin eller Sarah med, så det var jag, paulina och conny herself. Där träffade vi Raud, Jacke och Robin. Sen åkte vi hem till Paulina och kollade på världens skräckfilm! Herregud vad läskig den var, jag höll ärligt på att kvävas typ.. Det handlade om ett hus som typ snackade och sen dödar en kille hela sin familj och det var jätteläskigt. Sen runt två tiden kom connys mamma och hämtade oss, sen åkte vi hem och sov. Om jag ska vara ärlig så tror jag att det var jag som somnade först, för mina ögonlock var tunga som typ.. bergsklossar.

Igår var jag föresten i Sollentuna också! Herregud vilken resa, det var lite nervöst. Tur att jag fick en korrekt vägledning av Tomas. Höhö. Egentligen var det tänkt att jag och Conny skulle åka till Solna efteråt, men sen svarade inte jäveln som vi skulle träffa.. Jobbigt jobbigt. Iallafall, vi drog till centrum där vi träffade våra homies, sen vet ni resten. Smack smack!
image45

Kommentarer


Kommentera inlägget här: