jennysho†line

HEINZ
hej, jag ligger efter, jag vet. I måndags hade vi tjejmys hemma hos Paulina, grattis till dig! Först gick jag och Paulina hem till henne och fixade i ordning tårtan (marängtårta, SKITGOD!) sen fixade vi ihop lite tacos. Fast emellan där gick vi till ica och där mötte vi Johanna och Michaela. Iallafall, vi käkade och hade jättemysigt och sen drog Elin och Sarah på volleboll träning och resten åkte ner till centrum och bowlade. Vem som förlorade? - Jag tänker inte ens säga första bokstaven.

Nu håller det på att gå för långt. Jag har typ börjat gilla Heinz (?) ketchup. Det är helt otroligt, den är ju jätteäcklig! Varför köper ingen hem Felix längre? Jag kan ju knappt kolla på en Heinz ellervafandetheter ketchup. Eller.. Nu kan jag ju typ det. ääh.  tjingeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: