jennysho†line

cancer.
jag förstår inte att det är sant. du drar dig fram med långsamma steg ute i snön. ibland kräks du. jag vet inte om du lider av det, men det gör jag. du får smärtstillande för det finns ingenting annat man kan göra. jag kommer sakna dig. alldeles för mycket. fem barn är vad du kommer lämna och det finns ingenting vi kan göra åt det. det har gått alldeles för långt. hur jag kommer hantera det vet jag inte eftersom att jag knappt kan hantera det nu. du har alltid funnits där och väntat på att man ska komma hem och så fort man kommer innanför dörren så springer du fram och viftar på din svans, men världens sötaste bruna ögon. det gör så jävla ont i hjärtat när jag tänker på att det här kan vara mina sista dagar med dig. jag kommer verkligen att sakna dig men jag kommer leva varje dag som om du var vid min sida. jag älskar dig enormt mycket och jag kommer aldrig att släppa dig helt.
image74

Kommentarer


Kommentera inlägget här: