jennysho†line

sollentuna - vi kom för att stanna

Igår bakade vi kladdkaka! As mysigt! Men satan vad mätt jag blev av den, det var
typ som att jag hade käkat fem stycken likadana bitar innan. Men god blev den.
Riktigt god. Fast det var bergis för att det var jag, Johanna och Sarah som hade
bakat den! Vi hade hyrt film också, Linas kvällsbok ( HAHAHAHAAHAHHA BÄSTA
FILMEN PÅ LÄNGE ) och Lilja 4-ever (rysk film som hakade upp sig i slutet). Sen
på kvällen åkte vi iallafall till Sollentuna för att hälsa på Johannas kompisar och
hämta lite grejer. Allt gick bra förutom att grejerna inte var där, att vi missade bussen
och att vi inte kom hem från upplands väsby. Så i stort sätt var det ganska misslyckat,
men eftersom att jag har lovat mig själv att sluta tänka så negativt så var det inte alls så tokigt!

image30image31image32


Idag ska jag iallafall till stan med mina favortier! Och så hoppas jag verkligen att vi kommer grilla idag! hoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppas

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: