jennysho†line

lördag. eller är det söndag?
igår råkade jag smälla en fluga med handen, fast jag skulle egentligen bara
skrämma den lite och flugor brukar ju vara tjocksnabba. Men den här var typ
retard så jag smäcka den med handen. ÄCKLIGT! Fast den höll ihop sig, så
det geggade inte så mycket, då hade jag dött på allvar. Iallafall, jag har köpt
mina älskade brills nu! Trodde att dom hade tagit slut eftersom jag inte hittade
dom först, men sen såg jag dom ligga där helt ensama och övergivna, gissa
om jag blev glad! Köpte en sommarklänning också, skiiiiiiitsöt! Men nu måste
jag skärpa mig, jag ska ju faktiskt utomlands om tre dagar och jag har nästan
inga pengar kvar. Fast nu har jag fått en större garderob och då måste jag ju
fylla ut den, det ser ju konstigt ut annars.  Men jag skulle ju skärpa mig!
Okej, nu ska jag inte köpa nånting innan Bulgarien. Åh, tre dagar, vilken höjdare
Jenny! Fast jag behöver faktiskt en ny mobil, min lille ringare stänger av sig hela tiden.
Blä. Jag vill ha den där Prada mobilen från LG, fast LG suger, dom går bara sönder
hela tiden. Fast det har åandra sidan min Nokia och Samsung också gjort. Dålig kvalite.
Eller är det mig det är fel på? Fan, jag ska köpa en järnmobil. Fatta tungt föresten, lär ju
få köpa en vagn till den då. NEJ! Jag skulle sluta! Fast om jag bygger en egen vagn
så blir den ju gratis, jag kan säkert hitta nån liten träplanka nånstans och hjul har
jag ju på min cykel, och den använder jag ju inte så jätteofta. Och om jag nu känner
för att ta mig en cykeltur så är det ju bara att flytta över hjulen till cykeln igen. Bra. så gör vi. PUSS

image23

Kommentarer


Kommentera inlägget här: