jennysho†line

hallelujah
GAAH! Kusin besök från USA. Holy macaronie! Jag är verkligen inte bra på engelska
och nu måste jag snacka. Mammas kusse Anna är läskigt lik min mormof föresten,
inte i sättet med i utseendet. Första gången hon såg mig sa hon att hälften av min
söthet skulle ha räckt, naa, hon är redan min favorit släckling! Hon har tre barn också,
Nathalie, Cartrin & Stefan och ingen av dom snackar svenska. Fast vafan, jag kan ju
säga lite saker på engelska, typ; fuck you. Men nu kan jag iallafall bocka av dom från
min lista på släcktingar jag måste träffa innan jag fyller 50. WIHO! Och idag ska jag
hem till Paulina! ÄNTLIGEN! Fan vad jag har längtat! Jag måste bara vara lite sällskaplig
och äta lite först, sen kan jag pysa. Min moppe funkar nu föresten, så då kan jag ta den
och vara totalt oberoende av tågtiderna.

Men gud, min blogg börjar bli läskigt seriös, måste åtgärdad. (Åtgärdas? Vafan är det för jävla ord? Det låter typ som en slajmig dörrknopp eller nått i den stilen..)
PUSS!
image29

Kommentarer


Kommentera inlägget här: