jennysho†line

deppdag.
usch, vaknade klockan ett idag, men jag är fortfarande lika trött som jag var innan
jag gick och la mig. idag är det en såndär dag som man aldra helst vill vara utan,
allt går skitsegt och jag har inte lust att göra nånting. Eller jag orkar inte göra
nånting. faan. Vendela åkte till norge igår. Erik är i Barcelona. Jag åker till bulgarien
imorron, sen när jag kommer hem då har Johanna åkt till grekland. KUL! Jätteroligt.
Sen när Johanna kommer hem därifrån så är det typ bara en vecka kvar tills jag
åker till gransnäs, sen efter det börjar skolan. Jag vill bara passa på och säga
att det här sommarlovet är det bästa någonsin. Är det nån jävel som har krympt det eller? fuckfuckmothermotherfuckmothermotherfuckfuckmotherfuckmotherfucknoisenoisenoise
Usch, fan vad jag är negativ. men jag säger bara en sak, kram.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: