jennysho†line

Buffs fötter.
 imorron kommer Johanna hem! Saknar henne massor, men det gick faktiskt
fortare än vad jag trodde. Erik åker imorron också, till Åland med Fredric. Idag
var första dagen på flera veckor sen vi träffades. Och imorron är det en månad.
Grattis älskling! Igår var jag i stan och köpte kläder, det var faktiskt jättekul,
för jag har inte shoppat på flera månader. Eller aa, sen Bulgarien, och det var
ju ett tag sen (höö, typ tre dagar). Jag köpte iallafall en jättemysig tröja från
gina tricot,  en vit t-shirt från Bikbok faktiskt, och en rosa ganska lång tröja
från H&M. Sen har mamma & pappa beställt hem en ny mobil till mig! As coolt ju!
Buff är bäst, även fast han ligger på mellanslags-knappen så jag har fått
skriva om den här texten ca. 20 gånger. Word. Hans fötter ser föresten ut
som hartassar. Super gulliga. Dom ser jätteroliga ut när han sparkar med
dom, för då blir dom bara som ett par bullar som fladdrar runt. (Platta bullar). PUSSimage27

Kommentarer


Kommentera inlägget här: