jennysho†line

bloggbattle
Idag har jag varit i täby med Johanna. Den tjejen är helt galet charmig, så om
ni inte redan gör det, LÄR KÄNNA JOHANNA LINDGREN! Fast hörru din lilla
träskpadda, jag läste allt i din blogg att du hoppades på att min bulle skulle
smaka fis, så nu får du passa dig om du inte vill ha ett av backslicks ny vaxade
perfektklipptahårstråninacken uppkörd i näsborren! HAHAHAHAH! Föresten
såg det skitkul ut när du blev ner knuffad av Elvis, eller vad det nu var som hunden hette.

Om två dagar åker jag till Bulgarien, åååh, jag längtar jättemycket fast ändå inte.
Jag vill bort, men jag vill ta med mig alla. Fast det skulle bli skitdyrt då och då
skulle inte jag ha råd att köpa alla saker som jag vill ha därborta och sen skulle
jag inte få min Porsche förens jag fyller typ 72 bast och då kommer jag vara så
pass senil så att jag inte kommer komma ihåg hur man gasar, så då kommer
den få stå där helt orör i garaget tills nån rolig liten filur kommer på att det ska
ju inte alls vara hus där jag bor, det ska ju självklart vara en stor fabrik istället
och då kommer dom riva ner hela området och jag kommer ju förstås glömma
bort att säga att jag har en svindyr bil i garaget eftersom att jag är så senil att jag
inte ens kommer ihåg mitt namn och då kommer dom köra med en såndär
jättestor järnkula som dom brukar ha med i Kalle Anka, rätt på mitt hus och då
kommer bilen gå i flera tusen bitar och det kommer inte ens synas att den var ny
polerad och då kommer jag bli jätteledsen att jag kommer ta livet av mig med en
gaffel, sen kommer ingen vilja komma på min begravning eftersom att jag har
glömt bort alla mina nära och kära på gammla dagar så då kommer dom ta min
kropp och lägga in i en raket och skicka ut den i rymden så ingen någonsin
kommer se mig igen. Och jag vill faktiskt ha en fin begravning så det är nog bäst
att jag bara tar med mig själv. PUSS

image24

Kommentarer


Kommentera inlägget här: