jennysho†line

frille
Livet är en röra. Bokstavligen. Jag hänger liksom inte med. Igår var iallafall jag och Johanna hemma hos Krille och god damn vad jag vill gifta mig med din pappa Krille! Skönare människa får man ju leta efter (det märks att dom är släkt kan jag ju säga!) Vi kollade iallafall på film, även fast ingen riktigt kollade men ändå.. Sen skulle vi till Lips, men sen skulle han och Calle på fest så då sket vi i det. Jag Johanna och Krille väntade i centrum och där träffade vi Paulina, Michis, Lisen och vilka det nu var.. Det var faktiskt en helt okej lördag. Ps. Jag har kramp i magen Ds.

idag var jag på världens tråkigaste grej btw.. jag mamma och pappa käkade lunch uppe på lindholmens gård. det var helt proppat där men jag kände bara två personer (förutom mamma och pappa). Köttbullarna smakade bajs och det enda som var bra det var kakorna man fick efteråt. Skitkul. Verkligen.

PS! världens bästa låt för tillfället ; Colbie Caillat - Bubbly , ladda ner den!

heddå

Kommentarer

  • hehe tjejen! säger:

    vad fan är lindholmensgård bror?
    kram hassan föralltid,

    2007-12-04 | 22:27:46

Kommentera inlägget här: