jennysho†line

rostig spik och massa piller
det var nog ganska dumt det jag gjorde igår.. fast det kändes nått jävla bra just då. det har sabbat hela dagen för mig idag, jag kan inte ens resa mig upp utan att spy. och stackars erik som var här igår, jag sprang ju till toan stup i ett. fast hade det blivit som jag ville så hade jag inte vaknat idag, då skulle jag ha somnat in för evigt liksom. 

Stackars paulina också, hon har trampat på en rostig spik så hon har fått nervskador och käkar pencelin, och den jäveln svarar inte när jag ringer. Aja, hoppas att hon mår bättre innan skolan börjar. Wihoo. Alltså jag orkar verkligen inte ett år till i bällstaberg, fy fan vad sämst att vara äldst också. Jag lär ju få typ pumpasprängning på Gabriella också om jag ska fortsätta med franska, men det känns som om det är de som gör att jag inte pallar nånting i skolan. Fast det här året ska jag skärpa mig som fan, nu jävlar ska det pluggas.

PEACE OUT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: