jennysho†line

Gransnäs 07 <3

Hemma igen. Fan, jag vill stanna på Gransnäs hela mitt liv. Fan vad underbart det var, alla människorna och ledarna, det känns som om man har lärt känna alla på ett helt nytt sätt. Och andakterna, herre gud vad jag kommer sakna dom. Jag kan inte säga så mycket mer än att det var helt underbart, Gransnäs kan inte beskrivas med ord det måste upplevas. Men en sak som är bra med att vara hemma är iallafall att jag får träffa Johanna och Sarah och alla igen, fan vad jag har längtat. Och Sarah har ju fyllt år också, så nu jävlar ska det firas sweet sixteen!

Idag var jag och shoppade lite, känns skitbra! Har längtat majsmycket. Hade egentligen bara tänk KOLLA på ett par jeans men jag kom hem med fyra linnen, solglajor, en sjal, ett halsband och ett par jeans. Jag älskar H&M. PUSS

image34image36

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag håller med dig, Gransnäs går inte att beskriva i ord. Helt underbart bra med andra ord. (Och H&M är verkligen bäst, i love it) Puss på dig stumpan!

    2007-10-03 | 22:20:14

Kommentera inlägget här: